Waiblingen, 12/4/2017 | Comunicat de presă al companiei
Dr. Christian Vogt este Chief Digital Officer la ANDREAS STIHL AG & Co. KG și conduce departamentul de digitalizare nou format. Împreună cu echipa sa, el va accelera digitalizarea la STIHL și va sprijini alte departamente în proiectarea, dezvoltarea și optimizarea proceselor, produselor și modelelor de afaceri digitale. Acestea vor include, de exemplu, produse conectate, produse definite de software și robotică în domeniile silviculturii, horticulturii și peisagisticii. "Digitalizarea deține un mare potențial pentru STIHL de-a lungul întregului lanț de aprovizionare - începând cu procesele de producție, prin produse inteligente și soluții pentru utilizatorii finali, până la vânzări. Aștept cu nerăbdare să exploatez acest potențial împreună cu colegii de la STIHL și să dezvolt noi idei", explică dr. Christian Vogt.
Dr. Vogt (40 de ani) este implicat de 14 ani în digitalizare, internetul obiectelor și comunicațiile mobile. După ce a studiat tehnologia informației la Bonn și ingineria software la Los Angeles, obținând apoi un doctorat la Institutul de Tehnologie Karlsruhe, a preluat inițial funcții executive în standardizarea internetului pentru Ericsson în Finlanda, mutându-se în Silicon Valley doi ani mai târziu pentru a ajuta la construirea unui nou grup de cercetare pentru Ericsson acolo. Ulterior, a devenit consultant de afaceri la McKinsey & Company în Silicon Valley, timp în care a consiliat firme din diferite ramuri ale industriei în domeniul strategiei de afaceri, produse, vânzări și digitalizare. Cel mai recent, a lucrat ca consultant independent în Silicon Valley, sprijinind startup-urile în extinderea modelelor lor de afaceri.
Pentru a utiliza oportunitățile prezentate de digitalizare, STIHL nu numai că a înființat un departament complet nou, dar a reorganizat și alte departamente. De exemplu, echipa de dezvoltare a fost extinsă, au fost create poziții pentru "soluții inteligente" în gestionarea produselor și au fost formate echipe agile. În plus, STIHL investește în extinderea rețelelor și a expertizei, precum și în crearea și colaborarea cu întreprinderi nou-înființate. De asemenea, compania participă, de exemplu, la programul de start-up ACTIVATR, în cadrul căruia personalul STIHL lucrează împreună cu fondatori de start-up cu experiență pentru a dezvolta idei de afaceri digitale. Un exemplu în acest sens este Freiraum GmbH, care oferă o soluție software pentru a ușura munca meseriașilor. În plus, STIHL deține o participație în startup-ul israelian GreenIQ, precum și în High-Tech Gründerfonds, cel mai mare fond de semințe pentru finanțarea tinerelor companii tehnologice din Germania.