Waiblingen, 1/26/2017 | Comunicat de presă al companiei

STIHL integrează VIKING și din 2019 se va concentra pe un singur brand: STIHL

  • "Totul verde se schimbă în STIHL Orange"
  • Schimbarea mărcii pentru a utiliza potențialul de creștere sub puternica marcă STIHL
  • Forța de muncă de la fabrica VIKING din Langkampfen va fi consolidată

Din 2019, STIHL Group va comercializa întreaga gamă de produse a producătorului de unelte de grădină VIKING exclusiv sub marca STIHL. Schimbarea permite companiei să concentreze toate activitățile de vânzări și marketing asupra unei singure mărci. Președintele consiliului executiv STIHL Dr. Bertram Kandziora a justificat acest pas spunând: "Vom putea să valorificăm mai eficient vânzările unitare existente și potențialul de venituri al liniei actuale de produse VIKING sub marca globală STIHL, mai cunoscută - și să facem acest lucru la nivel internațional." Spre deosebire de operatorul global STIHL, VIKING se concentrează în prezent pe piața europeană. Schimbarea mărcii deschide perspectiva vânzărilor la nivel mondial ale liniei de produse VIKING pe termen mediu.

Întăreșterea expertizei portofoliului de mărci STIHL

Pentru că cele două mărci premium au portofolii de produse care se completează reciproc, linia generală de produse rămâne neschimbată și va fi, de asemenea, dezvoltată pentru a satisface nevoile clienților în viitor. "Prin integrarea ambelor linii de produse într-un singur brand, creăm o orientare mai ușoară și o mai mare transparență pentru distribuitorii și clienții de service. În plus, extindem și expertiza portofoliului mărcii STIHL", a subliniat Norbert Pick, membru al Comitetului executiv pentru marketing și vânzări. "Know-how-ul, expertiza în dezvoltare și puterea de inovare vor fi îmbunătățite în cadrul companiei, iar clienții vor beneficia în cele din urmă de acest lucru - sub forma unor produse și caracteristici noi", a declarat Pick.

Garanția, piesele de schimb și service-ul pentru produsele VIKING rămân neschimbate

Propxima schimbare de marcă este o decizie strategică luată într-o perspectivă pe termen lung. "Există suficient timp până la data lansării din 2019 pentru a asigura o implementare atentă", a declarat dr. Kandziora. Grupul STIHL garantează că dispozițiile privind garanțiile, piesele de schimb și service-ul pentru produsele VIKING vor continua să se aplice fără nicio modificare. Președinte al Comitetului executiv Dr. a explicat Bertram Kandziora: "De asemenea, clienții noștri pot continua să se bazeze pe serviciile dovedite ale dealerilor pentru uneltele electrice VIKING achiziționate."

În 2008, Grupul STIHL a reorganizat liniile de produse ale mărcilor STIHL și VIKING și a oferit toate uneltele electrice portabile VIKING sub marca STIHL. Rezultatul a fost o creștere semnificativă a vânzărilor unitare în aceste grupuri de produse.

Forța de muncă de la fabrica VIKING din Langkampfen va fi consolidată

VIKING este un producător de top de unelte electrice de grădină de înaltă calitate, care face parte din grupul STIHL din 1992. Portofoliul de produse al acestei mărci premium include mașini de tuns iarba, mașini de tuns robotizate, mașini de tuns iarba cu plimbare, scarificatoare, tocătoare de grădină și motocultoare. Acestea sunt vândute prin intermediul dealerilor specializați în service. VIKING GmbH, cu sediul în Langkampfen, Austria, este deja o fabrică importantă pentru produsele STIHL fără fir. VIKING are o forță de muncă de 450 de angajați. "Prin această schimbare de marcă, stabilim calea de urmat pentru continuarea creșterii globale a grupului STIHL. Site-ul Langkampfen va beneficia, de asemenea, de acest lucru. Nu numai că toate locurile de muncă vor fi păstrate, dar forța de muncă va fi de fapt extinsă în continuare", a explicat directorul general al VIKING, dr. Peter Pretzsch și președintele consiliului executiv STIHL, dr. Bertram Kandziora.

Contactul dvs. de presă

S-ar putea să fiți interesați și de