Waiblingen, 3 mai 2018 | Comunicat de presă al companiei

STIHL primește distribuitorii din SUA în calitate de invitați - Creștere a vânzărilor unitare de produse fără fir

În timpul vizitei lor la Waiblingen, distribuitorilor americani le-au fost prezentate inovații importante ale produselor STIHL.

În timpul vizitei lor la Waiblingen, importante inovații ale produselor STIHL au fost prezentate distribuitorilor americani.

Grupul STIHL generează aproximativ 30 la sută din veniturile sale în SUA. Tradițional cea mai importantă piață pentru STIHL, vânzările de produse fără fir au crescut recent în această regiune: În decurs de numai 15 luni, cota de piață a uneltelor fără fir STIHL în SUA a crescut de zece ori. Portofoliul de produse a fost, de asemenea, extins semnificativ în această perioadă - de la o linie de produse fără fir la trei.

STIHL este prezent în SUA din 1974, cu propria sa companie de producție și vânzări STIHL Inc., situată în Virginia Beach. Piața americană este deservită de șase distribuitori deținuți de companie și cinci distribuitori independenți - parteneri cu care STIHL colaborează cu succes de mulți ani, construind o relație de încredere. Compania-mamă germană a invitat distribuitorii la Waiblingen la sfârșitul lunii aprilie pentru a discuta strategia pentru piața americană.

"Partenerii și clienții noștri din SUA se pot baza pe faptul că STIHL va rămâne o companie de familie - fondată pe valorile loialității, integrității, unei perspective pe termen lung și, bineînțeles, un angajament față de calitatea premium", a declarat dr. Nikolas Stihl, președintele consiliului consultativ și al consiliului de supraveghere STIHL, la reuniune.

Norbert Pick, membru al consiliului executiv STIHL pentru marketing și vânzări, a explicat: "Stabilim standarde extraordinar de ridicate în tot ceea ce facem și ne adaptăm exact produsele pentru a îndeplini cerințele clienților. Rezultatul este că am avut succes timp de peste 90 de ani, într-un mediu în continuă schimbare."

Bjoern Fischer, director general al STIHL Inc. a subliniat că vânzările unitare de produse STIHL în SUA au crescut de peste două ori în ultimii zece ani. "Văd un potențial enorm pentru piața noastră în domeniul produselor fără fir - mai ales că putem oferi clienților noștri o gamă largă și atractivă de produse STIHL prin intermediul rețelei noastre mari de vânzări de 9 000 de dealeri", a declarat Fischer, adăugând: "În viitor, se va pune, de asemenea, un accent mai mare pe produsele și serviciile digitale."

Contactul dvs. de presă

S-ar putea să fiți interesați și de