Waiblingen, 9/17/2019 | Comunicat de presă al companiei

Grupul STIHL crește veniturile

  • Provocări: Condițiile meteorologice, politica globală și cerințele în schimbare ale clienților
  • STIHL investește în transformare și consolidează afacerile online
  • Full throttle pentru benzină și baterie: STIHL prezintă numeroase produse noi

Grupul STIHL a obținut venituri de 2,8 miliarde de euro în perioada ianuarie - august 2019. Aceasta corespunde unei creșteri de 6,1 % față de aceeași perioadă a anului precedent. Dacă ar fi fost excluse efectele fluctuației cursurilor de schimb, creșterea ar fi fost de 4,8 %. "Creșterea este în principal rezultatul unei cereri mai mari de produse cu prețuri mai mari. Vânzările unitare totale au evoluat mai puțin dinamic. Cu toate acestea, am reușit să creștem în continuare cota de piață pe segmentul benzinei", a explicat președintele consiliului executiv STIHL, dr. Bertram Kandziora la conferința de presă a companiei din 17 septembrie.

Vânzările unitare de unelte electrice fără fir au înregistrat o creștere de două cifre, în timp ce cererea pentru produsele pe benzină a scăzut ușor. "În timp ce nu facem compromisuri nici măcar de un milimetru în ceea ce privește dezvoltarea uneltelor electrice pe benzină, ne accelerăm în același timp activitatea privind produsele fără fir", a subliniat dr. Bertram Kandziora. Activitatea a fost afectată în mod negativ de condițiile meteorologice nefavorabile din ultimul an, unele regiuni cheie înregistrând temperaturi extrem de ridicate și precipitații foarte reduse, precum și de situația economică globală dificilă și de barierele comerciale. "Mulți dealeri aveau încă stocuri complete din anul precedent. Ca atare, comenzile pentru acest an au fost mai degrabă moderate", a declarat președintele Comitetului executiv.

Vânzările unitare la nivel mondial au crescut ușor

"În total, în prima jumătate a anului am înregistrat doar o ușoară creștere a vânzărilor unitare din cauza condițiilor-cadru dificile. Slăbirea economiei globale, creșterea restricțiilor comerciale și reglementările Brexit încă neclare nu sunt tocmai benefice pentru activitatea noastră. Cu toate acestea, există unele divergențe pe piețele individuale", a declarat dr. Kandziora. Europa de Vest, precum și Europa de Est, cu excepția Rusiei, au înregistrat o creștere pozitivă. Aici, vânzările unitare de produse fără fir au fost deosebit de semnificative, deși și produsele pe benzină au contribuit la această evoluție. Scăderea vânzărilor în Rusia s-a datorat în principal nivelului ridicat al stocurilor din anul precedent. Acest lucru se datorează verii secetoase din 2018, precum și puterii de cumpărare în continuare scăzute. Vânzările de unități pe piața nord-americană au fost ușor peste nivelul din anul precedent. Pentru grupul STIHL, Africa este o piață în creștere, cu perspective pe termen lung - cu toate acestea, în prezent, este la un nivel foarte scăzut în termeni absoluți. Compania intenționează să își intensifice în continuare activitățile de vânzări în America Latină. În 2020, STIHL și-a deschis propria companie de vânzări în Peru. La 31 august 2019, numărul angajaților STIHL din întreaga lume se ridica la 16.823.

Revenituri pe piața germană mai mari decât anul trecut

În ciuda efectelor continue ale secetei din 2018, STIHL a înregistrat venituri mai mari pe piața germană în primele opt luni ale acestui an decât în aceeași perioadă a anului trecut. "Este încurajator să vedem creșterea vânzărilor unitare de scule electrice fără fir și ferăstraie cu lanț pe benzină. Vânzările unitare de motocositoare robotizate STIHL iMOW și de mașini de spălat sub presiune au crescut, de asemenea. Privind spre toamnă, suntem încrezători în continuarea creșterii dacă condițiile meteorologice sunt în favoarea noastră și cu sprijinul unor campanii publicitare atractive", a explicat dr. Kandziora. Piața germană este aprovizionată de compania de vânzări STIHL din Dieburg, Hesse, care și-a sărbătorit cea de-a 50-a aniversare în luna august. Compania a crescut rapid în ultimii câțiva ani: Veniturile STIHL Dieburg au crescut cu 60% de la ultima extindere a instalației sale logistice în 2009. Având în vedere această creștere continuă și cerințele din ce în ce mai mari ale pieței germane, STIHL investește peste 25 de milioane de euro în extinderea amplasamentului și construirea unei noi clădiri logistice, care urmează să intre în funcțiune la sfârșitul anului 2020.

Câștiguri și locuri de muncă în creștere la societatea-mamă germană

Câștigurile societății-mamă germane, ANDREAS STIHL AG & Co. KG, a crescut cu 2 procente, ajungând la 816 milioane de euro. Efectivul de personal a crescut cu 1,5 %. La 31 august 2019, societatea-mamă avea 5.032 de angajați. Din acest total, 3 564 lucrează în Waiblingen, 381 în Fellbach, 258 în Ludwigsburg, 757 în Weinsheim și 72 în Wiechs am Randen. "Angajații noștri sunt esențiali pentru succesul afacerii noastre. Acesta este motivul pentru care investim masiv în beneficii voluntare pentru angajații noștri și în formare și învățare continuă la societatea mamă", a declarat dr. Kandziora. În 2019, compania a crescut numărul de stagiari de la 187 la 210. STIHL și-a extins, de asemenea, programul de studiu dual pentru a include noile discipline de Informatică și Digital Business Management.

Creștere pe termen lung, dar optimism prudent pe termen scurt

Referindu-se la perspectivele de afaceri, dr. a rezumat Kandziora: "În planificarea noastră strategică, presupunem continuarea creșterii pe termen lung. În contextul unei concurențe în creștere, al unei economii globale slăbite și al conflictelor comerciale la nivel mondial, suntem doar prudent optimiști, în special în ceea ce privește perspectivele pe termen scurt. În Germania, STIHL caută să recruteze lucrători calificați în domeniile inginerie electrică și telecomunicații, tehnologia informației, dezvoltarea de software/hardware, dezvoltarea de baterii și produse și IT. Compania mamă are în prezent aproximativ 350 de posturi vacante. În ceea ce privește producția, compania nu se așteaptă să angajeze personal nou în acest domeniu în Germania în acest an.

STIHL investește în transformare pentru a optimiza beneficiile clienților

Transformarea digitală, importanța tot mai mare a produselor fără fir și noile cerințe ale clienților pentru vânzarea cu amănuntul online sunt probleme actuale pentru multe companii. Industria uneltelor motorizate pentru grădinărit și silvicultură trece, de asemenea, printr-o perioadă de schimbări dramatice. Dr. Kandziora: "Ne-am pregătit pentru această transformare cu investiții considerabile în formarea personalului, precum și în tehnologia fără fir, electronică și robotică. Vom continua să promovăm această strategie și să o optimizăm." STIHL intenționează, de asemenea, să pună în aplicare o serie de măsuri în ceea ce privește politica de vânzări și de produse. Din primăvara anului viitor, de exemplu, compania va oferi clienților săi de pe piața germană un magazin online convenabil pentru a comanda produse pe site-ul său www.stihl.de. Dealerii vor continua să fie punctele personale de contact pentru clienți și să ofere consiliere, instruire și servicii. "În plus, vom continua să optimizăm produsele, procesele și serviciile STIHL pentru a fi pregătiți pentru provocările impuse de condițiile-cadru în schimbare", a declarat președintele consiliului executiv STIHL.

Numeroase produse noi în segmentele fără fir și pe benzină

"Pentru a răspunde cât mai bine posibil nevoilor multiple ale clienților noștri, vom continua să ne concentrăm pe un portofoliu mixt de unelte pe benzină și fără fir", a explicat dr. Kandziora. "În timp ce nu facem compromisuri nici măcar de un milimetru în ceea ce privește dezvoltarea uneltelor electrice pe benzină, ne accelerăm în același timp activitatea privind produsele fără fir." Mai multe produse noi au fost prezentate la conferința de presă STIHL care a avut loc în cadrul Zilei Internaționale STIHL pentru Media:

  • Trei modele puternice au fost adăugate la gama de suflante STIHL. STIHL BR 800 C-E cu o putere de suflare de 41 newtoni și un motor 4-MIX de 3,2 kW cu performanțe superioare, este noua navă amiral din gama de suflante STIHL pe benzină. Un demaror lateral inovator face posibilă repornirea ușoară a sculei electrice după o scurtă pauză, fără a fi nevoie să lăsați scula jos. Suflanta profesională este foarte potrivită pentru peisagiști și pentru curățarea de către autoritățile locale. Segmentul fără fir a fost extins cu introducerea a două suflante portabile, STIHL BGA 200 și STIHL BGA 86. Acestea sunt silențioase în funcționare și pot fi utilizate fără restricții chiar și în locații sensibile la zgomot. STIHL BGA 200 cu o putere de suflare de 21 newtoni este potrivit pentru curățarea suprafețelor mari și va fi disponibil din mai 2020. STIHL BGA 86 cu o forță de suflare de 15 newtoni este cu până la 50% mai puternic decât BGA 85 și va fi disponibil din februarie 2020.
  • Punzătorul de grădină STIHL GTA 26 cu baterie este o unealtă de tăiere inovatoare și versatilă pentru proprietarii de grădini și va fi disponibil din noiembrie 2019. Lungimea barei de 10 cm îl face perfect pentru tăierea ramurilor mici, precum și pentru tăierea stâlpilor și grinzilor din lemn. Unealta este alimentată cu energie de un acumulator înlocuibil de 10,8 V și face parte din noul sistem de alimentare fără fir STIHL AS pentru întreținerea terenurilor domestice și a grădinilor. De asemenea, în același sistem este noul STIHL HSA 26 foarfece fără fir pentru arbuști și iarbă, care va fi pe piață în februarie 2020.
  • Noul STIHL MSA 220 C-B este cel mai puternic ferăstrău cu lanț din portofoliul STIHL fără fir și este deja disponibil pentru comandă. Cu o viteză mare a lanțului pentru un progres rapid al lucrului, acesta este deosebit de potrivit pentru întreținerea pădurilor, construirea cu lemn și tăierea și prelucrarea lemnului mai subțire
  • A treia generație a ferăstrăului cu lanț pe benzină STIHL MS 261 C-M va fi disponibilă de la începutul anului 2020 și oferă o capacitate de tăiere cu 20% mai mare, cu o greutate redusă. În urma unei actualizări cuprinzătoare a modelului, mașina are un motor optimizat, precum și un nou atașament de tăiere.
  • Cositoarele robotizate STIHL iMOW din seriile 4 și 6 au devenit și mai inteligente și pot fi acum controlate cu aplicația iMOW prin intermediul unui smartwatch. O altă caracteristică nouă este posibilitatea de a utiliza sistemul innogy Smart-Home pentru a integra iMOWs în tehnologia de control inteligent al locuinței. În viitor, va fi, de asemenea, posibil să se utilizeze un control vocal convenabil cu Amazon Alexa.
  • STIHL RMA 765 V este o mașină de tuns iarba profesională cu baterie pentru clienții din companiile de grădinărit și peisagistică, precum și pentru autoritățile locale. Cositoarea robustă, care va fi disponibilă începând cu sezonul 2020, are o carcasă durabilă din aluminiu turnat sub presiune cu inserție din polimer și are o lățime de tăiere de 63 de centimetri.
  • Fierbicelul STIHL RG, disponibil din septembrie 2019, oferă lucrătorilor de întreținere a zonelor verzi, echipelor de întreținere a autostrăzilor și peisagiștilor un nou instrument pentru îndepărtarea cu viteză redusă a buruienilor cu ferăstraie de curățare. Instrumentul de tăiere vine ca un accesoriu suplimentar și, spre deosebire de liniile de cosit rotative și de instrumentele metalice, utilizează două lame oscilante care se rotesc în direcții opuse. Acest lucru înseamnă un risc redus de deteriorare a proprietății din cauza pietrelor și pietrișului.

STIHL Brand Shop va fi introdus în mai multe țări

"STIHL este una dintre acele mărci care entuziasmează oamenii și inspiră emoții în întreaga lume. STIHL a înființat un nou magazin de marcă pentru a consolida această legătură", a explicat președintele consiliului executiv STIHL. În cele șapte colecții - Heritage, Home, Urban, Wild Kids, Nature, Timbersports Fan și STIHL Fan - clienții și fanii vor găsi textile cu design individual, jucării din lemn, modele istorice și obiecte de colecție. Ca o chestiune de principiu, niciunul dintre articole nu este de pe raft, ci creat special pentru STIHL Brand Shop. Articolele sunt disponibile la distribuitorii autorizați și online la www.stihl- markenshop.de. Accesibilă anterior doar în Germania și Austria, disponibilitatea a fost extinsă acum și în alte țări.

STIHL TIMBERSPORTS® World Championship 2019 în premieră la Praga

Elita mondială în seria STIHL TIMBERSPORTS® se va reuni în capitala cehă Praga pe 1 și 2 noiembrie pentru a concura în finala internațională a seriei de sporturi extreme pentru titlurile de campion mondial 2019. Campionii mondiali în exercițiu pe echipe și individual din Australia vor lupta pentru a-și păstra pozițiile de top și pentru a le apăra în fața concurenței puternice din Europa și de peste mări. Capitala cehă Praga va găzdui Campionatele Mondiale STIHL TIMBERSPORTS® pentru prima dată în 2019, în locul extraordinar și impunător al Palatului Industrial istoric.

Contactul dvs. de presă

S-ar putea să fiți interesați și de