Sarah Gewert (1/VMV) și Paul F. Sumalowitsch (1/MCM) intervievați la Brand World

"Dorim să creăm o casă pentru STIHL care să fie deschisă tuturor"

Pentru Sarah Gewert (1/VMV), membră a Comitetului Executiv pentru Marketing și Vânzări, și Paul F. Sumalowitsch (1/MCM), șeful departamentului Brand, Retail și Comunicare, ceea ce a fost creat la fabrica STIHL 1 din Waiblingen este mai mult decât o simplă lucrare de construcție. A fost nevoie de mulți ani de planificare, proiectare și construcție, dar acum este gata: Lumea mărcii STIHL. Este un adevărat proiect de pasiune pentru amândoi. Ei explică de ce într-un interviu acordat "Blick ins Werk."

Doamnă Gewert, cum vă simțiți să vă întoarceți în Uzina 1 și să vedeți această clădire de birouri nouă, foarte modernă? Încă vă amintiți de vechea clădire.

SARAH GEWERT: Este absolut fantastic. Planificarea și construirea Brand World a fost o întreprindere enormă. Arhitectura și, desigur, conținutul Brand World sunt impresionante. Oportunitatea de a lucra în acest tip de mediu - aproape de natură și cu o asemenea cantitate incredibilă de verdeață - este cu adevărat extraordinară. Clădirea renovată creează o atmosferă care este departe de a fi obișnuită. Stând în biroul meu, mă simt ca într-o casă în copac.

Renovarea clădirii de birouri și construirea Brand World sunt douăproiecte foarte speciale, atât din punct de vedere arhitectural, cât și din perspectiva companiei. Ce credeți că înseamnă Brand World pentru STIHL?

SARAH GEWERT: Uzina 1 a avut o semnificație specială atât pentru STIHL, cât și pentru familia Stihl timp de decenii. Multe grupuri de comercianți ne-au vizitat la micul nostru muzeu anterior. Dar viziunea noastră aici a fost să facem posibil ca oaspeții și vizitatorii să experimenteze brandul în întregime.

PAUL F. SUMALOWITSCH: În mijlocul unei zone protejate de conservare a peisajului, am creat STIHL Brand World; o casă pentru marca noastră și un loc unde aceasta poate fi experimentată în toate fațetele sale și cu toate simțurile. Acesta este un loc în care dorim să arătăm angajaților noștri, dealerilor autorizați și publicului larg că STIHL este mult mai mult decât drujbe. Brand World ne permite să facem exact asta.

Designul frapant al fațadei continuă în interiorul STIHL Brand World.
Designul frapant al fațadei continuă în interiorul STIHL Brand World. Jocul de culori al panourilor se schimbă în funcție de momentul zilei, vreme și lumină.

De ce este important pentru STIHL să investească în marcă?

SARAH GEWERT: În zilele noastre, clienții nu cumpără doar un produs, ci vor să știe și ce se află în spatele acestuia. Pe lângă calitate și putere inovatoare, punctele noastre forte sunt, de asemenea, punctul nostru de vedere, sentimentele pe care oamenii le asociază cu noi și experiența de cumpărare. În special în medii de piață extrem de competitive, un brand creează încredere. În acest fel, îi ghidează pe consumatori atunci când trebuie să ia decizii complexe de cumpărare. STIHL a devenit un brand foarte iubit.

Sarah Gewert, membru al Comitetului executiv pentru marketing și vânzări

Concentrați-vă pe angajați: Ce înseamnă STIHL Brand World la nivel intern?

SARAH GEWERT: Personalul STIHL are o vechime medie în muncă foarte mare. Acest lucru arată cât de mult se identifică oamenii noștri cu brandul și compania și cât de confortabil se simt aici. Cu toate acestea, fiecare dintre acestea are propriile sarcini specifice și adesea lucrează doar într-un singur domeniu. Asta înseamnă că uneori pierdem din vedere imaginea de ansamblu - cu alte cuvinte, scopul din spatele a ceea ce facem. Brand World vă permite să vedeți și să experimentați exact acest lucru. Este un loc minunat unde ne putem aduce familiile, copiii, părinții, frații sau prietenii. Este un loc asociat cu o mulțime de mândrie și emoție. Fiecare membru al companiei aduce în fiecare zi o contribuție importantă la povestea de succes a mărcii.

PAUL F. SUMALOWITSCH: În calitate de angajați, suntem ambasadori ai mărcii atât în interiorul, cât și în exteriorul STIHL. Cred că Brand World joacă un rol important în crearea unui sentiment de identitate. Această clădire reunește tot ceea ce reprezentăm și ceea ce ne face atât de unici ca brand. Oportunitatea de a experimenta STIHL într-un context mult mai larg decât propriul loc de muncă sau portofoliul de produse va crește cu siguranță mândria oamenilor de a lucra pentru companie și va consolida în continuare legătura lor emoțională. Brand World poate oferi, de asemenea, un forum pentru evenimente menite să atragă noi talente la STIHL.

Suntem liderul pieței globale și dorim ca această încredere în noi înșine, această mândrie, să fie exprimată prin Brand World.
Sarah Gewert, membru al Comitetului executiv pentru marketing și vânzări
Sarah Gewert, Membru al Comitetului executiv pentru marketing și vânzări
Paul F. Sumalowitsch, șeful departamentului Brand, Retail și Comunicare

Ce înseamnă Brand World pentru colaborarea cu distribuitorii noștri autorizați?

SARAH GEWERT: Dealerii autorizați sunt imaginea noastră în fața publicului. Echipele acestor dealeri contribuie la succesul companiei și sunt foarte aproape de produsele și clienții noștri. Brand World este o sursă de motivație și inspirație și pentru ei.

PAUL F. SUMALOWITSCH: De asemenea, dorim să creăm un sentiment de identificare în rândul distribuitorilor noștri autorizați și să menținem o legătură emoțională între ei și STIHL. Pentru noi, dealerii noștri autorizați nu sunt doar parteneri de afaceri. Ei sunt printre cei mai importanți ambasadori ai mărcii în ochii clienților finali. În multe cazuri, ei au construit o legătură cu STIHL de-a lungul generațiilor. Vizitarea Brand World va consolida acest parteneriat.

Dar expoziția va fi deschisă și publicului, nu-i așa?

SARAH GEWERT: Da, suntem încântați de acest lucru. Ne dorim ca Brand World să fie un magnet pentru fanii existenți și să creeze noi fani, deschizându-și porțile pentru toată lumea. Sunt sigur că Brand World va fi un mare avantaj pentru întreaga regiune. Pista de biciclete de-a lungul râului Rems este deja o destinație populară, iar Brand World o va face și mai atractivă. STIHL își va fi atins obiectivul propus dacă Brand World va deveni o destinație în regiune, un loc unde oamenii își petrec timpul cu plăcere și doresc să revină mereu. În cele din urmă, am conceput experiența mărcii astfel încât toate grupele de vârstă și persoanele cu orice fel de interes să poată profita de ea. În mod ideal, atunci când oamenii părăsesc Brand World, vor fi învățat ceva și vor fi fost inspirați. Credem că avem ceva extraordinar de oferit școlilor în special.

Cinematograful forestier rotativ
Cinematograful forestier rotativ oferă vizitatorilor posibilitatea de a cunoaște diferitele anotimpuri și habitate ale pădurii la cinematograful forestier rotativ.

Brand World și noul complex de clădiri sunt impresionante din punct de vedere arhitectural. Ne puteți spune pe ce se bazează designul noilor clădiri?

SARAH GEWERT: Uzina 1 se află într-o locație atât de specială: Chiar pe Rems și înconjurat de o mulțime de pădure. Am vrut să creăm ceva care să fie unic, dar care să se integreze în împrejurimile naturale. Acest lucru ne-a determinat să alegem un limbaj de design distinctiv, care este simplu, dar impresionant. Schema de culori și materialele selectate, precum și suprafețele schimbătoare, foarte vibrante, permit noii clădiri să se integreze bine în mediul său. Jocul de culori de pe fațadă se schimbă în funcție de lumină și de vreme. Împreună cu împrejurimile, aceasta produce un efect general fascinant.

La exterior, fațada de sticlă este captivantă. La interior, ai impresia că structura plutește cumva. Totul este foarte deschis și spațios. Numărul mic de coloane înseamnă că clădirea oferă în mod constant priveliști minunate ale naturii. Indiferent de locul în care vă aflați în clădire, puteți vedea întotdeauna verdeața de afară. Toți cei implicați au vrut să evite să construiască ceva maiestuos; în schimb, ideea a fost să facem ceva foarte sigur pe sine și puternic, care să aibă, de asemenea, un caracter realist și autentic care să reflecte cine suntem.

Ghidul electronic al muzeului

Domnule Sumalowitsch, dumneavoastră și echipa dumneavoastră sunteți responsabili de dezvoltarea conținutului și de experiența vizitatorilor la Brand World. La ce se pot aștepta vizitatorii?

PAUL F. SUMALOWITSCH: Vrem să fie un loc în care oamenii să se întâlnească, să fie informați, inspirați și distrați." Ne dorim ca lumea mărcii STIHL să ofere o experiență unică. Vizitatorii se pot cufunda în lumea STIHL și pot interacționa cu conținutul pe trei etaje. Dar ambițiile noastre merg mai departe. Scopul nostru este de a aborda subiecte care sunt importante pentru publicul larg. Zona de expoziție intitulată "Puterea pădurilor", care este poziționată proeminent la parter, realizează acest lucru prin extinderea relevanței subiectului pentru toată lumea, de la profesioniști în grădinărit și amenajare peisagistică la elevi.

Cum este împărțită lumea mărcilor?

PAUL F. SUMALOWITSCH: Brand World se întinde pe trei niveluri. Turul începe la nivelul Vision, unde îi conducem pe vizitatori într-o călătorie care prezintă în principal istoria și creșterea companiei. Secțiunea Inovație de la nivelul 1 prezintă produsele și domeniile noastre de aplicare, cu expoziții pe teme precum inovații tehnice, aspecte legate de producția noastră de înaltă calitate și o selecție de instrumente din portofoliul nostru actual. Și mai este nivelul Emoție, cum îi spunem noi, la parter, de care sunt deosebit de mândru [râde].

Ne dorim ca conceptul expoziției să îi facă pe oameni să fie entuziasmați de brand și să creeze o legătură emoțională cu ei. Vrem să fie un loc în care oamenii să se întâlnească, să fie informați, inspirați și distrați."
Paul F. Sumalowitsch, șeful departamentului Brand, Retail și Comunicare
Paul F. Sumalowitsch, Șeful departamentului Brand, Retail și Comunicare

Ce reprezintă zonele expoziționale de la parter?

PAUL F. SUMALOWITSCH: Există o gamă largă de subiecte interesante de descoperit aici. În "Puterea pădurilor", compania face în mod deliberat un pas înapoi și lasă experții să explice diferitele funcții și beneficii ale pădurilor. Pe lângă faptele verificate științific, accentul se pune în primul rând pe oameni și pe poveștile lor. Brand World înseamnă, de asemenea, că, pentru prima dată, avem un magazin de brand cu o mare prezență fizică și întreaga gamă disponibilă, precum și experiența interactivă TIMBERSPORTS® - două aspecte care conferă brandului nostru un apel emoțional special și ne diferențiază cu adevărat, nu numai de concurență. Desigur, oferim vizitatorilor și șansa de a se relaxa în cafeneaua noastră mică, dar frumoasă, care servește mâncăruri și băuturi regionale.

SARAH GEWERT: Nivelul de emoție reprezintă o adevărată caracteristică de diferențiere pentru noi. Temele legate de pădure sunt elemente centrale ale Brand World și ale mărcii noastre. Aceste subiecte sunt relevante pentru toată lumea și nu pot fi ignorate. De asemenea, acestea sunt legate de evoluțiile actuale, cum ar fi schimbările climatice, silvicultura durabilă, plantarea de noi păduri și protecția pădurilor tropicale. Am implementat aici un concept multimedia, cu o mulțime de exponate și metode de comunicare diferite. În acest fel, oferim un forum special pentru natură - fundația pe care se construiesc viața și munca pentru noi toți.

Stații de realitate virtuală
În zona TIMBERSPORTS®, vizitatorii pot experimenta sporturi extreme la stațiile de realitate virtuală și pot arunca o privire în culisele competițiilor.
Zona de expoziție "Evoluția ferăstrăului cu lanț"

Când treceți prin clădire sau stați în fața ei acum, sunteți mulțumit, sunteți mândru de ceea ce s-a realizat? Sau ești doar fericit că s-a terminat în sfârșit?

SARAH GEWERT: Bineînțeles că suntem mândri! Cu toate acestea, suntem oameni creativi - astfel încât următoarele idei se dezvoltă deja în mintea noastră, precum și dorința de a le realiza. La urma urmei, lumea mărcilor nu stă pe loc. STIHL avansează și se adaptează în mod constant pentru a satisface preferințele clienților și preocupările contemporane - iar acest lucru ar trebui să se reflecte și aici. Ne dorim ca Brand World să păstreze un farmec permanent. Scopul nostru este să oferim mereu ceva nou și de aceea privim deja spre viitor.

PAUL F. SUMALOWITSCH: Sunt foarte mândru de echipa noastră! Dar munca noastră nu s-a încheiat. Vom continua să explorăm noi modalități de a fascina vizitatorii și de a le oferi ceva ce merită să vină să vadă de mai multe ori. Având în vedere acest lucru, vom îmbunătăți Brand World prin adăugarea de noi subiecte care afectează atât STIHL, cât și societatea în ansamblu. Am creat o scenă sub forma unei platforme de comunicare modulare și flexibile și dorim să o umplem continuu cu conținut nou. Lista de idei din echipa noastră este inepuizabilă - la fel ca și angajamentul membrilor săi. Toți cei implicați în proiect sunt foarte pasionați și lucrează cu o mare atenție la detalii pentru și pe Brand World. Acest lucru nu se va schimba în viitor.

Ce lucruri sunteți cel mai încântat să le arătați vizitatorilor? Cu ce sunteți deosebit de mulțumit?

PAUL F. SUMALOWITSCH: Mi se pare foarte dificil să aleg un singur loc. Dacă ar trebui să aleg unul, acesta ar fi nivelul Emoție.

SARAH GEWERT: Nici eu nu am un loc preferat acum. Nivelul Emoție și expoziția "Puterea pădurilor" sunt foarte importante pentru mine. Recent, am avut o discuție cu nepotul meu, care mi-a spus că ferăstraiele noastre sunt create doar pentru tăierea copacilor. Acum pot să-l aduc aici și să-i arăt că uneori copacii trebuie tăiați, pentru a crea spațiu și lumină pentru ca alții să crească. Expoziția îmi permite să îi explic că produsele noastre ajută la protejarea și conservarea naturii. Este bine să oferim produselor noastre un context. Dincolo de asta, putem oferi oamenilor oportunitatea de a experimenta tot ceea ce reprezentăm, care este contextul brandului nostru și ce privilegiu este să lucrăm în și cu natura.

POATE FI INTERESAT ȘI DE