Din iulie, Lumea mărcilor a fost cel mai recent punct culminant la STIHL în Waiblingen. Puțini cunosc planta de pe malurile râului Rems la fel de bine ca Hans Peter Stihl. Ca fiu al fondatorului companiei, Andreas Stihl, el a crescut practic pe terenurile acesteia. El a stat de vorbă cu "Blick ins Werk" pentru a discuta gândurile sale cu privire la noua expoziție și rolul pe care îl joacă pentru STIHL.
Sunteți mulțumit de noul aspect pe care lucrările de construcție l-au dat Uzinei 1?
HANS PETER STIHL: Mă bucur că gama completă de informații oferite face mai mult decât să prezinte compania STIHL în sine. Scopul nostru principal cu ofertele variate și cuprinzătoare de la Brand World este de a stârni bucuria vizitatorilor când vine vorba de păduri și lemn. Procedând astfel, dorim, de asemenea, să oferim pădurilor germane o platformă.
Ce zone credeți că sunt deosebit de frumoase sau de reușite? Aveți deja un loc preferat?
HANS PETER STIHL: Sunt foarte pasionată de tehnologie, așa că locul meu preferat ar fi oriunde poți vedea cât mai multă tehnologie. Deci, probabil nivelul 1. În urmă cu câțiva ani, am lansat prima drujbă cu injecție electronică de combustibil, STIHL MS 500i. Pentru pasionații de tehnologie este foarte interesant să afle mai multe despre contextul acestei inovații care schimbă regulile jocului.
În opinia dumneavoastră, ce înseamnă Brand World atât pentru companie, cât și pentru marca STIHL?
HANS PETER STIHL: STIHL Brand World ne oferă o oportunitate excelentă de a aduce modul în care privim natura și pădurile la un public mai larg. La urma urmei, și noi suntem interesați să facem cât mai mult posibil pentru pădurile sănătoase și conservarea lor. Adoptând o astfel de abordare unică pentru a da viață pădurilor și silviculturii, Brand World transmite cunoștințe valoroase, prezentând în același timp rolul pe care STIHL îl joacă în îngrijirea naturii.
Mulțumim foarte mult pentru discuția cu noi, dle Stihl!