Conform acestui motto, revizuirea aplicațiilor pentru ferăstraie cu lanț a fost adaptată în cadrul dezvoltării funcționale pentru a satisface cerințele ambelor tehnologii de acționare.
Ceea ce a fost început istoric cu ferăstraiele pe benzină cu mult timp în urmă - și anume testarea în condiții reale în pădure cu echipa de la Dezvoltare - a fost transferat la ferăstraiele fără fir în ultimii ani.
BATTERIES UNDER THE MICROSCOPE
Echipa de proiect testează, de asemenea, o gamă similară de condiții și cerințe de bază pentru ferăstraiele fără fir. De exemplu, în loc de diferite tipuri de combustibil, ca surse de energie sunt utilizate diferite pachete de baterii. Experiența superioară de tăiere cu ferăstrăul așteptată de la STIHL trebuie obținută atât cu pachetul de baterii recomandat, cât și cu cea mai mică baterie acceptabilă.
În timp ce aportul ridicat de energie termică în motorul cu combustie influențează motorul și combustibilul, la ferăstraiele cu lanț fără acumulator este bateria însăși care își atinge limita de sarcină la o putere mare și, prin urmare, un curent de descărcare ridicat. Cum se schimbă comportamentul ferăstrăului fără fir în condiții de frig sau căldură, sau chiar în cazul unei baterii supraîncălzite? Mașina accelerează bine în toate situațiile, care este viteza maximă și cât timp rezistă o baterie în condiții de sarcină extremă? Electronicele de la bord sunt, de asemenea, afectate de temperatură, de creșterea gradului de murdărie pe durata de viață și de alte condiții de mediu.
TESTURI DIFERENTE
"Clienții doresc în mod natural să lucreze profesional și la cel mai înalt nivel cu ambele variante - ferăstrăul cu combustie și ferăstrăul fără cablu. Pentru a realiza acest lucru, testele aplicației trebuie să fie adaptate în consecință. La urma urmei, diferența este în detalii. De exemplu, un ferăstrău fără fir nu include un carburator, un rezervor de combustibil, un cilindru sau un piston care ar trebui să funcționeze împreună în simbioză optimă. Acestea fiind spuse, diferite aspecte, cum ar fi electronica extrem de complexă, baterii diferite, software extins și componente electrice, cum ar fi întrerupătoarele și HMI-urile, trebuie să fie revizuite din perspectiva clientului", spune Michael Dietenberger (2/CUT), care este manager de grup în domeniul dezvoltării funcționale pentru silvicultură și construcții.
În acest scop, echipa - formată, de obicei, din șefii de departament pentru funcția Tommy Roitsch (2/CEU)) sau Isgard Sabelberg (2/CEY), conducerea grupului respectiv, Michael Dietenberger (2/CUT), experții de la testare, proiectare, coordonarea dezvoltării sistemului și Claus Kübler (2/CUT-kc), organizatorul și operatorul responsabil pentru toate revizuirile aplicațiilor de către dezvoltarea funcțională - petrec împreună o jumătate de zi în pădure și întocmesc la sfârșitul zilei un chestionar definit care, împreună cu rezultatele documentate live ale tuturor mașinilor din fiecare aplicație, conduce la un feedback detaliat.
PRODUSE DE EXPERIENȚĂ ÎN ACȚIUNE
În cadrul unei ședințe de bilanț, se discută rezultatele vizualizate și se definesc și se prioritizează pachetele de lucru rezultate pentru următoarele săptămâni. În acest fel, revizuirea ajută proiectele să fie mai eficiente și, în același timp, oferă un grad ridicat de transparență în și pentru proiect. "În plus față de consolidarea echipei, un alt efect pozitiv este posibilitatea de a experimenta produsul pe viu și în utilizare - la urma urmei, ne ocupăm în general de componente individuale ale mașinii", spune Claus Kübler (D2/CUT-kc).